hürriyet

19 Ocak 2011 Çarşamba

çok organik kimya.

''Organik şeyler çok sağlıklıdır'' tezini bir çırpıda çürüten o lanet şey organik kimyanın ta kendisi!Bildiğin ruh sağlığımla oynadı benim.Vay arkadaş ne organikmiş dedim.Kendinden geçiyor insan.Hele sınavda bir sürü organikle baş başa kaldığın an var ya işte  o an 'allahım sana geliyorum ' diyorsun.Sınavdan çıkıp ''geçen geçti artık oh bee'' demene kalmadan o fettan kimyacı gelip ''sınavın çok düşük evladım kurtarma sınavı yapacağım seni'' dediğinde diyemiyorsun ki ''hocam zaten kurtuldum ben''.
Bir de bu organiklerde hiç robin hood felsefesi yok ki arkadaşım.Zengini daha zengin fakiri daha fakir yapacakmışız.Ya bi siktir diyemiyorsun tabi yapıyorsun elinden geldiği kadar.Ahlaksız organikler yeterince siktir çekiyor zaten bize.Ama hakkını vermek gerek kendine has bir tarzı var organiğin.Hiç bir konuya benzemiyor.Hep organik en organik.Ama bu onun fena halde anlamsız olduğu gerçeğinin önüne geçemez tabi.Sanki öğrendiğim her şey çok anlamlıymış gibi.

sevgili organik seni sevmiyorum diye kızma bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder